kajsa, sluta upp med brockolin. det går lika bra med selleri!

men kajsa! är det inte dags du slutar upp med att plocka brockoli (vet ju inte ens hur det stavas!) och komma hem till mig? nu är ju hela singelklubben (ja, jag är en glad medlem igen! tur steph och alina tvingade mig att käka den äckliga bönan i matsalen för att få medlemsskap. bluuuääh!) återförenad så ta ditt pick och pack och kom hem till det snökaosiga sverige som den andra tjejen?!
vi kan ju äta rövgodis och plättar ute i skogen.
eller ligga i en park och bara ligga och vägra bjuda fula killar på kakor.
eller prata med konstiga dialekter och ha onaturligt blåa ögon på bild eller äta kvällsfika på en brygga.
och vi har ju faktiskt tummat på trampning i kanalen och att cykla från höör till malmö är ju numera tradion!
du kan väl inte välja brockoli framför mig. jag är ju till och med också grön! ;)





Kommentarer
Postat av: K

Du vet att gront ar min favoritfarg!

Och jag saknar dig, ingen annan manniska ar en sa typisk grongoling som du. Jag kommer pa momangen!

God jul min fina <3

2010-12-24 @ 05:23:32
URL: http://kaussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0