var jag så säker att jag slängde kvittot? kom fram kvittolino!

jesper skrattade åt att min plånbok var två meter tjock. det var synd att det inte var pengar. kvitto efter kvitto efter kvitto. gör jag ingenting annat än handlar kan man undra? så är det när man är tät och den enda på jobbet som inte är gruppanmäld till lyxfällan, höhö!
iaf, han fick mig att rensa den. det enda kvittot jag tänkte spara fanns inte där. kvittoooo, var är du? gillar strumpätaren kvitto också? jesper frågade varför jag inte bara kastar kvittona direkt men här har vi ju svaret!
vad ska jag nu göra med den dyra julklappen som ligger och tittar snällt på mig och undrar vem dens ägare är. kan man lämna tillbaka utan kvitto om den fortfarande är inslagen i deras presentpapper? känns inte så, borde bli fel i deras system?
kan inte kasta den för jag kastar inte pengar. andra kastar sina småmynt. jag undrar alltid varför och plockar upp dem som en annan burksamlare. många bäckar små! lådan får titta lite till på mig, jag lider ju inte av att få uppmärksamhet direkt ;)
jag hade gärna tagit den själv men folk kommer ju undra och titta lite konstigt, haha.
men nu ska jag skutta upp ur sängen och fixa min faders julklapp!
sen ringer emmalicious och jag ska leka gps. har t.om övat på min gps-röst.
"gör en laglig u-sväng" och "omplanerar rutten" är obligatoriska att få med! hoppas dagen blir lika skrattig som igår när vi skrattade i telefonen i 25 minuter. de på apoteket tittade på mig hela tiden och funderade nog på om jag skulle stå där länge till, hihi.
veberödsmys on the way, woopidoo!

"ha de, ha de" som min pappa alltid sa förr.


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för idag/ikväll! Har alltid så jäkla kul med dig. Nöff.

2010-12-22 @ 22:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0