BARA FÖR ATT MIN PLÅNBOK ÄR FYLLD MED GULD!

- efter flera års träningsstrejk har jag iaf tagit steget och införskaffat ett gymkort att ha i plånboken. hoppas på att den fit-a body-n de utlovar levereras till min brevlåda inom kort.

x antal hundralappar fattigare

- pensionerat plattången som jag fick som välkomstpremie för att jag sålde jultidningar för x antal år sedan efter att en platta spruckit på mitten och förstört mitt hår till max. du har varit mig trogen!
införskaffade mig en "proffisonell" plattång som jag vet är syyyyperbrrra! :D

x många antal hundralappar fattigare

- firat gymkortet med äcklig donkanmat och hudcancer. the way to go.

Jag saknar steve! steve!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0