BLACK SHEEP

inatt skulle jag duscha. duschskåpet(?) går enda ner till golvet så vattnet kan inte rinna ut på golvet. när jag står där dyker en hand upp ur avloppet och tar tag i min vrist! panik! jag försökte stänga duschen för att undvika mer vatten men saken man snurrar på trillade av. så där stod jag. byebye caroline, du kommer dö! vattnet steg och jag kom under vatten. jävla hand i avloppet! när jag inte hade mer luft i lungorna öppnades plötsligt toalettdörren och en man kom in och ryckte upp duschdörren. då vaknade  jag! pjuh.

jag är en människa som drömmer en hel massa i perioder. ett tag kunde jag inte minnas några drömmar på typ flera år. nu vaknar jag upp ur drömmar varenda dag. jag gillar det. vad jag inte gillar är när jag drömmer att jag dör flera nätter på rad. det finns mysigare drömmar att drömma, tihi! men iaf, tur är det de gånger heroiska män räddar mig när jag är halvdöd.

sen somnade jag om och drömde att jag skulle åka pulka. utan pulka. sprang uppför en backe efter ett par som sprang upp med en barnvagn. när vi kom upp så var backen täckt med 30cm hala spaghettis med ngn kladdig sås. jag som sprungit upp i jättestora stövlar sjönk och fastnade för att sedan slänga mig ut och glida ner på spaghettin. jag väljer ALLTID fel väg så flög över ett gupp, landade på asfalten och splattades. sen reste jag mig upp, samlade ihop mina kroppsdelar och sprang upp igen för att äta spaghetti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0