CAROLINE HAR TRÄNAT. KRYSS I TAKET!

åh vilken dag. massa att göra på jobbet eftersom det är sportlov och tema djur! då ska man vara trevlig, bära djur och sprita små söta barnhänder. fånga grodor som hoppar iväg och lyfta kungssnokar. sen ska man stå ute i snöblåsten i 20 minuter och försöka få ut nyckeln ur ett hänglås. sen ska man göra allt annat som alltid ska göras. detta innebär en sjukt trött, hungrig och massa annat-carro. en carro som bara vill hem till sin säng. men näh! tji fick hon för det skulle ju faktiskt bli gratis maskingenomgång på fitness. gick till orvars korvar och träffade syster. hängde hos henne och av en slump gick jag in på fitness hemsida för att kolla att det verkligen var 20.00. tji fick hon igen för de hade ändrat till 17.00. jag dog. jag la mig på golvet och gjorde en fuskarmhävning och tänkte, det blir nog bra. men sen kom ångesten och min syster tvingade iväg mig till värnhem. underbart att min syster tog tag i mig. underbart att jag öppnade fitnessdörren med att dra mitt bankkort istället för medlemskort. nu kanske de kickar ut mig. uuuups. trötthet. men nu har jag fan tränat!

älskar att jag skar mig på röven idag. kan inte ens sätta mig på huk utan att göra mig illa? varför?

älskar de i kassan på pressbyrån på centralen i malmö också. nu menar jag männen! av ngn anledning ställer jag mig alltid i de manliga kassorna. det är ju för att de är så trevliga! jag kommer in med tanken att köpa coca cola. tar tag i mig själv och plockar en banan och en 100% fruktjuicesmoothie. (jag ser coca colaflaskor framför mig när jag blundar! det hade varit så jeeeeeevla gott just nu!)

mannen i kassan: hej på dig! vad pigg du ser ut!
jag: hahaha, jo men visst.
mannen i kassan: du ser exakt lika pigg ut som jag känner mig!

puss!

Kommentarer
Postat av: TINI

mohahahahahaha, du ser lika pigg ut som jag känner mig! WAAAAAAWAWAWAAA. aj daj.

2010-02-24 @ 22:25:57
URL: http://fruuktsallad.blogg.se/
Postat av: paronkolan

aaah, krysset i taket i fysiksalen! jag hade helt glomt bort men sitter nu och skrattar for mig sjalv nar jag tanker pa vara pahitt.

man ar trevligare an kvinnor, sa ar det bara! puss.

2010-02-25 @ 05:47:03
URL: http://kaussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0