CHOP CHOP!

jag hade glömt hur skönt det är att kissa efter att ha knipit i tre timmar - fastän det är så tråkigt att gå på toa.
jag hade glömt hur skönt det var att krypa in i lager av kläder under täcket för att tina - fastän man hatar kläder.

som jag sa innan, mina tankar blir ofta inte jättegenomförda. min tanke var att jag skulle hänga i min systers crib efter jobb till 20.00 då jag tänkte gå på maskingenomgång på fitness. slutade inte riktigt så. syster var inte hemma så redan där började mina tankar omformas. fick istället min träning genom att bära flyttlådor och dessutom är jag nu stolt ägare av ett sushi-set för två! så bringa lite sushi och jag kan ta fram mina 2x sushi dish, 2x sauce dish, 2x chopsticks och 2x chopstick rests. fancy! jag känner fina människor!

dagens ris till busschauffören (och till människan som införde stavningen till det ordet. helt omöjligt.) från Ön till centralen som hälsade på mig genom att säga sliskigt:
- välkommen ombord lilla gumman.
Uuursäkta??

dagens ros till henrik som gav mig mitt söta sushi set och till den trevliga mannen på pressbyrån som såg mina små problem med att bära allt jag hade i famnen och letade rätt på en stor påse helt självmant. danke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0