ELLER MISSADE DU INFO I DET SENASTE REKLAMINSLAGET?

jag hatar att vara uttråkad! jag hatar att ha huvudvärk! har man huvudvärk förstörs det mesta. orkar man inte ta sig för att göra något trots huvudvärk så blir man uttråkad. och jag HATAR att vara uttråkad. tillslut blir jag så uttråkad att jag typ får okoordinerade spasmer i kroppen. typ flänger ut med armen och tänker "varför slängde jag precis ut min arm i luften?". jag vet inte men det var ju roligare än att inte göra det svarar då min brighta hjärna. åååh!

min pappa kom och lämnade flyttlådor. åh, jobbigt mission att packa ihop mitt liv i flyttlådor. egentligen vill jag bara ha mitt eget crib. typ, mer än nästan allt annat vill jag det. men iaf, en sak i taget. när jag tittar mig omkring i mitt rum blir jag bara trött. jag vill kasta all skit! får jag med min säng, min dator, mina högtalare, mina kameror, några av mina böcker, smycken och smink, alla mina filmer och boxar, mina fotoalbum och mina 22 tavlor och 10% av mina kläder så är jag nöjd. ja, och lite papper som kanske är nödvändiga. och min tv förresten. resten kan bara brinna. jag orkar inte med allt krafs. nä, det blir nog inte så många flyttlådor när det kommer till kritan. jag orkar inte.

Kommentarer
Postat av: sara

haha, du borde lägga en hög för "majbål" så dumpar vi det i någon hörna och grillar korv!

2010-02-16 @ 18:57:41
URL: http://sahhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0