EY, JAG SAKNAR JU JIEWERTZ!

typ det enda jag saknar från gymnasiet är att sara och elin förgyllde minst 5 av mina 7 dagar i veckan. förutom det är det faktiskt mikael jiewertz. faktiskt den bästa läraren genom alla min skolår. helt underbara kommentarer också!

kollade igenom första årets skolkalender...

- om man tappar ett föremål faller det mot marken. det är en bra fysikalisk modell. ja... så länge vi inte håller
  på med heliumballonger!!
  så då vet vi ju vart vi ska leta när vi tappar något... nedåt!

och vem saknar inte den förvirrade blicken runt om i klassrummet och det stora leendet medan han försökte lokalisera var ljudet kommit ifrån? jag gör.

Kommentarer
Postat av: Sara

Bästa är ju ändå när han RUSA in i den spetsiga kanten på bordet och fick riktigt riktigt ONT!! Så jävla kul!!!!!!

2010-02-20 @ 17:18:19
URL: http://sahhara.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hahaha saras kommentar xD men sant, vem saknar inte jiewertz..? nostalgisuck

2010-02-22 @ 22:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0