fajörrflajs

på väg från jobb till min malmöboende syster kom jag på att jag skulle skriva massa funderingar jag haft under dagen. man blir lite störd av att ha blogg, det är en ständig press. orkar man inte skriva några dagar så störtar statistiken dirr. men när jag väl kom hem till min grop i sängen och datorn i knät vid halv tio så fylldes min kropp av maffia wars. satt vid maffia wars typ 40 min i sträck, hur det ens gick till vet jag inte. men OM jag fightades. oh ja. sen var det ju sovdags och allt sånt där. dä ä näääjs.

så här kommer några av alla hundra funderingar jag hade igår:

- jag vill att snön försvinner för när jag går förbi kiss- och kräkfläckar i snön så kan jag inte låta bli att titta. det är ju enbart äckligt! bara jag?

- vad har jag i min hjärna egentligen? inte historia iaf! SÅ pinsamt att jag inte vet när första- och andra världskriget inträffade. trots att jag nu fått reda på det upprepade ggr inom loppet av fem minuter så har jag inte den blekaste. jag är kass!

- att det alltid är lika läskigt när en bit lunch dyker upp i munnen några timmar efter den togs in i systemet.. liksom... var gömde sig den köttbullsbiten i fyra timmar?

- åter igen: vad finns i min hjärna? jag bor i sverige, går i malmö och får seriöst för mig att jag ser pingviner i kanalen. jaja.

- var det någon sexig stämning i ormvärlden på museet idag(igår) eller? neeej, tänk inte så! sannolikt att se två par ormar i olika burar para sig på samma dag? najs avslut att trilla ner i paddornas damm. maybe not.

steve! steve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0