Jag älskar att hitta citat på min dator.

jag har kommit på det ultimata symptomet/den ultimata symptomen (wtf?) som visar att man är uppfuckad i halsen! :
när man inte kan få fram ljud samtidigt som man andas inåt. om man är kass som jag på att sjunga och inte har luft kvar för hela meningen så kan man rädda sin egen överlevnad och slippa bli blå i ansiktet om man sjunger resten samtidigt som man andas in. dvs om man väljer syre och livet framför skönsång. men när det bara kommer ett väsande eller möjligtvis ett litet pip... då är din hals uppfuckad! då har du rättighet att klaga!

Hasse säger (00:36):
 mina ben e öppna för alla förslag

motbjudande tjej säger (20:51):
 men jag är så kreativ så jag vill bara slicka min egen kropp!

Tulley säger:
om man ger sig själv fel svar bara för att jävlas med sig själv så är det fan illa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0