JAG HATAR ATT RÅKA RADERA INLÄGG!

om ni bara förstod "åh, jag dör"-känslan i att radera ett inlägg precis när man tänker publicera det. det är så irriterande i själen!

min träning igår var så patetisk, haha. jag tränade i heeeela 20 minuter. 20 minuter, fett! the travel dit och hem tog väl typ 4x så lång tid! stället var såå sunkigt, maskiner sönder och typ en av varje. men min tanke med att gå dit, var att "jag kommer ju inte förstå ngnting och där kan väl typ inte vara några människor på ett sånt ställe". men jo.  så jag tänkte ' näe, let's get outta her'. så jag drog till orvars korvar och köpte köttbullar. mumsigt! min träning var så patetisk att alla förbrända kalorier ersattes med en burk apelsin-mer och mer därtill. men det kändes bra ändå för jag är en patetisk människa. och jag svettades som niagarafallen så det kan ju inte vara helt nyttolöst(?). men imorgon flipas pannkakan. då är min tanke att jag ska gå på maskingenomgång på värnhem - otekniska jag -  så att jag kan träna där iställlet bland alla träningsfreak. där är iaf osunkigt. men mina tankar brukar ta x antal månader för att genomföras. men ändå. imorgon.

puss på nosen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0