KATTER GILLAR ATT GÖMMA SITT BAJS. DET GÖR MÄNNISKOR OCKSÅ, DET ÄR DÄRFÖR VI LETAR EFTER 'SPOLKNAPPEN'. SNILLEBLIXT!


jaha, då var jag tillbaka i min grop. desperat behov av bukfylla för jag vet någon som inte kan dricka utan att kränga skit. uttänjd magsäck, ja tack!
min lördagskväll var sjuk med stort S. tini och jag på fyllan är en fiiiiin kombo! haha! omg säger jag bara. o.m.g. men iaf, kvällen var verkligen inte bloggvänlig för era ögon så vet inte varför jag skriver gåtor. mest för att irritera er kanske. är på jätteelakt humör... kanske för att det är....idag. ELLER NEJ VÄNTA: det är en vanlig söndag som vilken jävla dagen-efter-söndag som helst. Förnekelse, ja tack!
vaknade upp hos tini istället för hos min syster. av att qina ringde och var INNElåst hos min syster. det kan tyckas vara rätt skickligt. men det gav mig några extra minuter att vara död i tinis säng innan qinafina hämtade mig och körde mig till min dörr. taaack! slutade iaf med att pappa fick köra från jobb, hämta extranyckel, köra till malmö och låsa ut qina. UNDERBART.
när jag skulle ut till bilen kände jag mig som frikking idiot. först visste jag inte på vilken väg hon ställt sig. ole dole doff. gick till ena vägen och kollade. kom jag ihåg hur bilen såg ut? nej. färg? nej. stod där en stund och kände mig som ett fån. vände och gick tillbaka för att kolla andra vägen. halvvägs mellan vägarna hör jag mitt namn. ser jag henne? nej! vilket håll skulle jag gå på? tillslut gav jag upp och skrek: vafaan, var e du? jag ser ju inte dig! kvinnan bakom mig tyckte det var jätteroligt! jag kände mest att mitt liv retas med mig!
ikväll ska jag ignorera dagen med att se wolfman på bio.
jag älskar mina galna flickor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0