MIN LILLEBROR GRÅTER OCH SNACKAR FÖR SIG SJÄLV PÅ SITT RUM. JÄTTEIRRITERANDE OCH INTE ALLS GULLIGT!

jag kan flyga. jag är inte rädd.

på söndag är det tydligen alla hjärtans dag. dagen då de ensamma känner sig ännu ensammare och får lyssna på hur alla de som inte är ensamma känner sig älskade.

på söndag är det tydligen alla hjärtans dag. är det dagen alla skär ut sina hjärtan och samlar dem i en skål för att sen lotta om vem som får välja hjärta först?
det hade varit mycket roligare än vad mina alla hjärtans dagar har varit än så länge. den här kommer nog inte kännas bättre.

lördag ska bli fet. men jag tror nog jag avstår från att slicka tini i garderoben den här gången också. vi sparar det.


Kommentarer
Postat av: TINI (=BÄST)

jaadåååeh, så vi väntar me det? jaja, vänta bara tills det gått åt helvete me spriten för dig, då jävlar ;) pusspuss

2010-02-10 @ 22:28:47
Postat av: hjärtaaaat#2

haha, det går aldrig åt helvete för mig med spriten! jag sysslar inte med sånt! men om du fyller mig och kastar in mig i garderoben på white så blir det nog finfint ska du se! :D

Du är en upptagen kvinna och jag vill bli tagen ;P

puss och smek

2010-02-10 @ 22:36:33
URL: http://underfeetlikeours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0