my mama said

om du tycker att ditt bankkort är smutsigt så kan jag och min syster glädja er med att du kan tvätta det i 40 grader i tvättmaskinen. dina pengar och id också. de funkar ändå. min syster har testat.
jag har tagit foto till mitt körkort som jag tog för ett halvår sen. bra där. snubben
pratade om utseendefixering och om vänners sjukdomar. allt egentligen. han klickade bild efter bild och tillslut var jag bara tvungen att fråga om vi skulle ta många fler. han tyckte det var så roligt att jag såg så glad ut. väldig social snubbe men när han började snackilacka om hur han förälskade sig i ögon och började prata om mina fina tänder och förmedling av glädje genom ögonen så blev jag lite rädd. när vi gått därifrån förvandlades han från en trevlig snubbe till en gubbe som har bilder hemma på alla tjejer han fotat. jag kände mig ganska hemsk när vi förvandlat honom till en barnporrsgubbe så han ska få fortsätta vara en trevlig snubbe. och jag har ett kort att skicka in.


Kommentarer
Postat av: sara

jag tror ju deff att du är inramad och hänger på hans toalett nu!

2010-02-02 @ 21:28:30
URL: http://sahhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0