NI SKA FÅ EN UPPSATS AV MIG!

hej bloggläsare, har ni saknat hassebarn2?! jes, that's me! Hassebarn2... ganska obestämbar identitet, glider fram på stan som en kamoflerad elefant på en spindeltråd. är den feminin? maskulin? är det ett barn? en mittemellan? kanske rent av vuxen men som vill vara barn? och nummer 2... vem är nummer 1? mhm.

här sitter jag i gropen i maddrassen där jag så ofta sitter. den är perfekt formad. gropen alltså. på natten döljs den av min kudde. men inte nu. nu sjunker mina skinkor så fint ner i den som en smörjd nav snurrar. här har jag inte suttit sen i fredags eftermiddag. nej, fredagsmorse... i fredagseftermiddag låg jag bestämt på andra hållet med huvudet i bokhyllan. det kan man också göra.

tackade nej till jobb i helgen. dels hade jag ingen ork på grund av att min hals var som ett hackande kasettband i torsdags. i fredags var det bättre men min tanke var att se von benzo på kvällen. drog till svalöv och vidare till reservatet aka landskrona. men det blev varken jobb, sömn eller von benzo. det blev det enda utestället som inte kastade ut sara som glömt legg. men det var najs med allt trevligt folk som visade sina onyktra/nyktra nunor. natten spenderades ensam i uterummet. fast ensam var jag inte. mössen i väggen höll mig sällskap. undrar lite vem som sovit på lakanen innan, men kan man onykter använda samma tandborste som någon dude så orkar man inte leta nya lakan... man ska inte vara så pryd sa caroline och lade huvudet på det använda örngottet. jag tror inte ens jag tänkte tanken att byta. nej. sån är jag. även nykter.

om jag ändå kunde fått dela tandborste med någon igårkväll! efter att ha tagit tåget till min systers nya lägenhet och varit på ikea i en fjärdedels evighet drog speedade hassebarn1, hassebarn2, lindowbarnet och qinafina på bio. jag var störd i biokassan men snyggingen, vars namnlapp höll ordet "petra" (OM jag ville fråga honom om han hette petra!), tittade förstående på mig. "det kan inte vara lätt att vara du" sa blicken. nä, faktiskt inte. vi tittade på "det regnar köttbullar" och kände direkt att vi kommit rätt när vi var omringade av smaskande ungar. när jag skulle spendera natten i malmö för-jag-tror-nästan-det-är-första-gången-i-mitt-liv bland flyttlådor hade det varit trevligt om det fanns en tandborste att dela med någon hur vidrigt det än är egentligen. men nej, tugga tandkräm var alternativet men jag fick nöja mig med ett tuggummi för att undvika vomitering.

idag, har varit en seeeg dag, återigen på ikea för varför sälja gånggärnen till garderoben I SAMMA paket som själva garderoben?? nej, vem tycker det skulle vara logiskt?

så det var min helg i form av uppsats! jag saknar paradise hotel och jag står för det. imorgon blir det jubb. på tisdag blir det jubb. på onsdag blir det jubb. på lördag blir det galenskaper. det är nääääääjs.

steve! steve!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0