OM DET NU ÄR 'DAGENS OUTFIT-BLOGGAR' SOM LOCKAR LÄSARE SÅ SKA INTE JAG VARA SÄMRE!

sara hävdar att det är "dagens outfit-bloggar" som lockar läsare?
det verkar stämma. så okej. om det är det ni vill veta så är det det ni ska få!

dagens outfit:
gråa joggingbyxor som tillhört min mormor. något problem har jag med bandet som ska spänna in byxorna så det går inte. därför har vi dem så att de täcker en 5-50% av baken. på så sätt kan vi få kommentarer som:
- du vet att du ser ut som en tonårspojke?
- måste du visa röven?
- jag ser dina trosor mer än jag vill.
- dina byxor sitter lite väl långt ner när man ser början på dina lår.
det är fett!
ja, och en vanlig blå formlös t-shirt till det så har ni den ultimata sexiga looken.
just go crazy!

vill ni ha bild?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0