så kan det gå när det regnar köttbullar!

sitter här vid datorn när pappa kommer hem. det första han säger är:
- "känner du dig eeeeensam?" (jag: nej)

andra han säger är:
- "vill du ha bukfylla idag?" (jag: JA!)

tredje han säger med en fet linjal i handen är:
- "jag lyckades köra hem med den här i bakfickan utan att den gick sönder".
han hade inte ens märkt att den var där. skickligt!

fjärde han säger är:
-" hur många köttbullar kan hon tänka sig idag? 10-20?"
jag: "njaa, 30!"
- "okej, då tar vi paketet!"

på tre minuter lyckades han få mig att skratta ggr flera och jag ska dessutom få buken fylld! sånt gillar vi!

Akta, det regnar köttbullaaaaar!

Kommentarer
Postat av: hassebarn1

Jag älskar på allvar vår kära fader! Han e bäst!

2010-02-01 @ 23:04:28
Postat av: tini

jag älskar också er pappa. o ibland undrar jag var ni två galenpannor får allt ifrån, men ni är så hela högen hassar :D ÄLSKAR ER ^^,

2010-02-01 @ 23:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0