SARA I MITT ANUSFYLLDA HJÄRTA!

jag ska berätta för er vad något av det roligaste är! att läsa gamla sparade konversationer. sådana besitter jag och min käraste vän sara många. och jag skrattar tills min diafragma dör när jag läser dem. här är ett litet smakprov från min ångest inför min londonresa (väldigt många konversationer innehåller caroline-ångest efter dumma beslut samt ordet "anus").

hasse säger (21:55):
 och tror du jag bokade att jag skulle ha annat än handbagage med mig till london eftersom det stod 10 kg och min mamma inte tyckte det? nej. men tror du väskan får vara större än 55x40x23 cm? nej! fakking hell.
sara. säger (21:57):
 HAHAHAHAHAHAH! alltså jag dör, du roar mig något helt sjukt!
 sorrey, men DET var kul!
 hur fan ska du lösa det? : P
hasse säger (21:57):
 NEJ!!!
 hahaha!
hasse säger (21:58):
 jag vill bara döda mig själv ibland för att ens få för mig att lyssna på min mamma. jag ska fan packa en jävligt stor väska och säga till dem att den här ska jag ha med mig! do it!
sara. säger (21:59):
 alltså jag väcker min mamma som jag garvar!!!
 HAHAHA!
 du får typ ha fem lager kläder på dig!!!!!!! : P
hasse säger (21:59):
 lätt!!
hasse säger (22:00):
 fakking hell. vet inte om jag ska skratta eller gråta eller bara ta rakbladet som jag antagligen inte får bringa i mitt fakking handbagage och bara kutta mig i anus!

och nej, mitt och saras språk (mest mitt just i det här stycket) är inte det vackraste och det finns inga ursäkter...det är så vi snackar med varandra helt enkelt, hahaha! sara i mitt anusfyllda hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0