SÅRVÄTSKEBUBBLAN BERT!

jag har fått en ny söt liten vän! en bubbla sårvätska. jag förintar den med jämna mellanrum, vilket innebär att jag har sårvätska på mina händer och min tröja, men den bara kommer tillbaka! det kallar jag äkta vän.
brände mig på plåten i ugnen som jag så ofta lyckas med. vi vet ju alla vid det här laget att mina rörelser inte är så värst koordinerade. fick sån där vit hud dirr och sköljde knogen i kallt vatten. efter det slog jag självklart i knogen i en skåpsdörr så den brända huden gick sönder. och min vän bubblan bert kom! han är söt.

Kommentarer
Postat av: TINI

en äkta vän är någon som kommer när alla andra går.. Det kan ju även vara serieonanisten och folk som är jävligt dryga o kommer ALLDELES för sent till fester. tolkningsfråga =)

2010-02-28 @ 20:44:22
URL: http://fruuktsallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0