sova kan vi göra en annan dag

jag drömmer helt sjuuka drömmar. inte heelt okej längre.

tänkte gå och lägga mig tidigt igår eftersom det där med utgång inte blev av. en sjuk tini och halva världen i helsingborg för att träffa paradise hotel peeps är inte okej. kom i säng 23.30. bra jobbat tänkte jag, hela 6 timmars sömn. blöh.

00.47 - vaknar av ett sms av sara. inser hur mysigt svettig jag är i sängen. tänker naajs och somnar om.
02.35 - vaknar av att ett okänt nummer ringer, svarar och hör "heeej carro". en glad och säkert lagom full jonas (från jobb), haha. gillar killen i bakgrunden! "fråga om hon är singel! mobilen, mobilen, mobilen!" tut tut tut. jonas ville visst inte att jag skulle få snacka med killen.

förstår inte varför folk stänger av sina mobiler på natten. det kan hända att man missar roliga saker. sova kan man göra imorgon. kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0