SOVA PÅ TÅG ÄR DET BÄSTA EFTER ATT SOVA I SIN SÄNG. ELLER KANSKE EFTER ATT SOVA I DIN.

idag har jag och jonas gått och käkat pizza till lunch. han har ju på ngt jävligt udda vis fått en papparoll (han ska fylla 24 år! haha!). han säger åt mig att inte trampa ner skorna utan ta på mig dem ordentligt. han varnar mig för faror och han kommer med visa råd (höhö). idag fick han mig att testa feferoni (hur det än stavas) för första gången sen jag var typ liten och smart. (ja, jag blir ju tyvärr dummare med åren). jag har inte vågat smaka det på flera år för jag har varit rädd för dem där gröna sakerna. men det var ju no big deal på burger king! han hävdade också att man ska ha pizzasalladen på pizzan så jag testade det med. pizzan smakade då lite mindre pizza och lite mer pizzasallad. inget mer. men för första gången på länge var det faktiskt gott med pizza. även om jag hela vägen dit klagade på just den pizzerian. blöh på mig. åt t.om mer än "maffiga" purple. fettocarro nästa.

aja. jag är utmattad. somnade som vanligt på tåget. skulle hoppa av i höör men vaknade när vi lämnade stationen. fick så snällt vänta i hässleholm i 40 minuter innan jag kunde ta tåget tillbaka. tröttsamt. imorgon ska jag titta på en skräckfilm på norska hade jag tänkt. för det har jag lyckats köpa. köpte 9 begagnade filmer för 19 kr styck. helt okej för mig. så länge de fungerar och de gör de än så länge iaf.

krammmm :)))))))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0