THE BIG BANG THEORY!

Dagens insikt: Jag är en grubblare.

Dagens påstående: Jag är hermafrodit. Jag kan kissa både manligt och kvinnligt och varierar därför dag till dag.

Dagens gay-iga zon: Henriks rosa nagellackade lillfingernagel. Jag kan titta på den lika lite som macho-jonas med en rosa dammsugare i handen. Gejs i all ära men...jag kan inte annat än skratta!

Dagens stolthet: Jag vet nu att 1:a världskriget började med skottet i sarajevo och varade 1914-1918 och 2:a världskriget varade 1939-1945. Tog mig bara 20 år. Dessutom vet jag varför man började stoppa sätena på tågen och inte sitter på träbänkar längre. Det kanske inte ni vet.

Steve! Steve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0