TO THE UNKNOWN!

hihi, idag konstaterade jag och jesper att JAG har varit till någon hjälp heeeela 2 dagar på rad! grymt jobbat assåe ;o)
igår kämpade jag och fick tillslut ut katarinas fastfrusna nycklar ur hänglåset. idag lyckades jag hitta livesändningen av jespers ishockey på datorn så att hans dag kunde förstöras med att herrarna loosade. jesper är för rolig ibland, jag dör en aning av skratt. dock var det en okommenterad sändning så vi var en liiiiten aning sena med att inse att det blivit mål. vafan. så jesper bad mig kommentera. jag var jättesnäll och började:

- gul gubbe har pucken!

då sa han att det nog fan var bäst om jag var tyst. jag förstår inte varför?

släppte nästan lös en snok förövrigt. brukar låta dem ringla ut ur sin kupolbur och de brukar hålla sig på kanten. idag upptäckte en av dem att den visst kunde ta sig ner. nejnej... nej.
och jag har lyckats tvätta arga dabbis munnar med läskig väteperoxid. de var inte glada på mig. buhubuu.

mitt blåmärke/sår på vänstra skinkan är så snyggt så jag funderar på tatuererererering! vad tycker ni?

de gamla avsnitten av 2½ men är sjukt roliga!

fint osammanhängande inlägg men jag är så himla tröööööött!

snarka och sagla fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0