UR FUNKTION!

jag orkar verkligen inte skriva ett skojigt inlägg. mina hjärnceller har slutat fungera och jag känner mig som en annan person idag. faktiskt jätteläskigt. hoppas jag är hassebarn2 när jag vaknar imorgon.
jag har ont i ryggen.
jag skulle packa mitt liv i flyttlådor? grattis, det har jag inte gjort. men den lilla kvadratmetern fri yta på mitt rum är nu täckt av en tom flyttlåda.
jag har precis ätit. jag är hungrig.
jag har glömt äppelpajen i ugnen. kanske borde gå ner och plocka ut kolbiten.
puss på dig!

--------------------------------------------------------------------------------------------------
mjeee, snubblade ner för trappan men kakan var inte ens klar. för dig som blev orolig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0