JAG KAN INTE FÅ UPP MIN KOKOSNÖT DIDELIDI!

jag har alltid hört att man verkligen inte ska gå på dejt på mcdonalds för det ser så fruktansvärt grisigt ut när man äter den slaskmaten (går man på dejt på donkan förtjänar man att se grisig ut). men att utesluta grisig ätning utesluter matdejt för mig helt och hållet? jag kan ju inte äta när folk tittar på mig. såfort någon tittar på mig så missar jag antingen munnen och slaktar mig själv med gaffeln eller så är gaffeln tom när den väl kommer fram till the pie hole. det värsta är väl nästan när maten kommer havvägs in och hänger där halvt nere på hakan. då måste man börja slabba med tungan för att fånga upp det som inte tagit sig igenom tunneln samtidigt som man febrilt letar efter servetten, fint försöker skratta bort det hela och dölja katastrofen med den andra handen. det går verkligen inte att äta med människor tittandes på mig!

kom fram till idag att jag inte kan gå på tandborstningsdejt heller. jag måste vara sämst på att behålla löddret i flabben. jag odlar vitt skägg två gånger om dagen... om jag borstar tänderna med andra så går all energi åt till att försöka behålla det i munnen vilket innebär att tandtrollen överlever! hur gör folk? har jag en löddermaskin i gommen eller är det bara för att folk är så vidriga och sväljer sin bortborstade munsmuts som gör att de inte ser ut som jultomten som jag? en enkel lösning vore att jag spottar 37 gånger men orka det?
tandkrämslödder utanför munnen, ja tack!

nu vet ni det också!

(men att jag hade tandkräm på min axel imorse kändes ändå lite väl... bättre än så kan t.om jag!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0