JAG VAR EFTERBLIVEN ÄVEN SOM LITEN!

hittade en mapp full med gamla berättelser och uppsatser jag skrivit när man var liten och dummare. 70% verkar handla om krig och misshandel. ett fan av sjukt konstiga abrupta slut verkar jag ha varit iaf!

"Kära dagbok!
[...] där åt jag minestrone. det var en soppa. den var faktiskt inte så god. slut"

"så kom han på att det var rätt hopplöst att försöka gå enda från indien till amerika och dessutom är det ett hav ut till amerika. så han vände om och kom till en hamn i kina."

"jag gick på den dammiga grusvägen mot havet. väl framme såg jag något hemskt. det var en tjock gris med mustasch som var på en kapplöpning i stan."

hahaha, va sa du sa du?

"tomten hade bestämt sig för att han fick åka iväg utan sina glasögon. han hade svårt för att se var han körde. först körde han över en åker, ett hav och sen över en skog. helt oväntat körde han in i ett träd och där blev han sittande. slut"

"men är inte det min katt? jo, den har nog hoppat in i väskan, så vi fick gräva upp den ur snön. men nu vet vi i alla fall att alla är vid liv. och imorgon är det julafton så vi måste köpa julmat. slut"


"min skola heter Skitskolan och min lärare heter kickilovisa. hon är dum i huvudet tycker jag och har alltid gjort det. en dag sket jag på mig och då blev jag retad. jag brukar äta hundbajs. stephanie är en jävla idiotjävel. hon är så jävla korkad och ser ut som en maläten dumbom. ibland tror man att det sitter en varulv vid bänken. luktar skit gör hon också. min såkallade lärarinnna, jag skulle inte bli förvånad om hon gör sina behov i byxorna för hon är så jävla äcklig. malin är en jävla GLASÖGONORM. hon har töntig hästsvans med trådig tofs och töntiga kläder. uffe är en datanörd och en idiot och han är så jävla tjock. alltså nu tror ni säkert att jag är jättetaskig som säger så om mina kompisar, men om ni inte förstått det redan så har jag pratat tvärtomspråket hela tiden så om du vill kan jag berätta utan att prata tvärtomsomspråket. .... "

WTF? tänk när min lärare satt och läste det! efterblivet carolinebarn om något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0