JAG E OLYCKAN, OLEDOLYCKAN! JAG ÄLSKAR NÄR DET SPRÄNGER OCH PANGAR OCH GNISSLAR...!

jag är verkligen olyckan på fötter! vad jag än gör så händer något. tur att det inte är allvarligare än att alla mänskliga varelser överlever. jag säger mänskliga för det har ju dött en och annan animalisk varelse på mitt jobb. väldigt mystiskt när jag varit framme. nejnej, det är inte jag. idag skulle jag BARA sticka ner en slang i vattnet och suga upp lite smuts. alla vattenbyten hade gått utan problem förutom att ett akvarie luktade avlopp. skulle alltså bara sticka ner slangen i det sista akvariet och suga upp smuts i tre sekun...KRAS! exakt varför hade jag flyttat och lagt glasskivan så lutandes mot golvet? jag kunde räknat ut med min vänstra näsvinge att jag skulle välta den.. men räkna ut att olyckor är på väg är inget jag sysslar med. så den föll två meter och kraschlandade på stengolvet. tror bestämt att den gick en aning i sönder. tror det fanns glas i ungefär hela rummet. och någon dammsugare fanns inte heller. lyckaaaaa!

jesper: hur går det carruuuuu?
carro: öhm, jesper. det går jättebra.... förutom att jag tagit sönder din glasskiva....uuups.
jesper: varför känns det helt normalt? jo, för att du är här carro. vi förväntar oss inget annat. du kanske vill att vi bygger om och ser till att akvarierna inte är gjorda i glas? skumgummi kanske?

hahahaha, älskar mitt jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0