VAD HÄNDER MED VÄRLDEN? VILL JAG PÅ ALLVAR BITA RAKT IGENOM DIN HUD? NEJ, TACK!


juste, nu vet jag! jag kan ju berätta att jag har tinis hela tandrader ingraverade i mitt sidfläsk! sedan igår! aj, säger jag bara, haha! twilight och vampire diaries har messat upp folks mind! folk ville bita och suga blod från mig igår som aldrig förr! om jag vill ha sugmärken på halsen? nej, tack, jag klarar mig! sånt sysslar vi INTE med! urk. och ingen dude har någonsin bett mig bita honom i halsen mitt hårdaste så att det ska göra jävligt ont på honom förr. asså nä. vad händer?!


Kommentarer
Postat av: Karlan

ja alla vill ju vara som edward.:P hahahahahha tack för du liva upp minkiga söndag iallafall.:D:D

2010-02-14 @ 22:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0