VARFÖR KÄNNER VI VARANDRA? FÖR ATT VÅR MAMMA HADE OSKYDDAT SEX MED VÅR PAPPA.

igår hade syster inflyttningsfest i malmoe. för OM jag är lycklig över att hon bor där. ja. riktigt najs folk och allt vad det innebär med fina p2or med paraply i vindruva till. mysigt också att den ena vindruvan var inne och vände i tinis mun, sen i min och sen kom en fjärdedel tillbaka till henne. ja, sånt sysslar vi med. bläh. sen gick saker som de inte skulle men jag och tini höll på principen och gick ut bara för att vi behöver struktur i vår vardag. haha.
där var bara jättekonstigt folk verkligen. gamla män som stod som stolpar och stirrade. människor som var tollar höga så man plötsligt kände hur ett huvud dansade med ens armbåge. skönt också att få galna rullstolar i knävecken. men det var najzah de få minuter vi betalade för med brandlarmet som bakgrundsdunk. det positiva med att det är jackkaos innanför den öppna dörren till istiden är att man kan trycka sig mot varma väldoftande killar utan att det verkar konstigt att man står så nära det bara går. att jag stod typ ytterst hör inte hit ^^ mjeee. vad gör man inte för att överleva istiden?

jag älskar att jag och min syster är närmare varandra än någonsin förut. jag älskar dig mitt knas!

jag och syster kollar på OS:

hasse2: hur ofta har vi snö ursäkta mig?
hasse1: konstant de senaste två månaderna tack ska du ha!

hasse1: varför sänder de detta på kunskapskanalen?
hasse2: för att vi ska titta på hans skrev och tänka taaaaajta byxor.

hasse1: kooom igen daniel! kooom igen! Pendla!
hasse2: eehm, asså fattar du något?
hasse1: nä.. han ska köra snabbt bara!?

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0