when im feeling sad and grey can you you pick me up?

dessutom fortsätter jag vara så fruktansvärt glad över att jag inte ger efter när andra tjatar på mig att jag borde göra ngt trots att jag inte vill det. jag fortsätter vara otroligt glad att jag valde tre veckors praktik på museet istället för tre veckor på en fårfarm på irland trots allas tjat. hade jag åkt till irland hade jag inte träffat de underbara människorna jag träffat på museet. jag hade inte haft en timanställning sen i somras. och nu hade jag inte fått en halvtidsanställning på akvariet för resten av året utöver min timanställning på terrariet. det är tur att det finns underbara människor som tror på en.

puss

Kommentarer
Postat av: sara

också jävligt glad jag skippa irland. jag menar, vem fan vill inte bli utskälld och bortkörd av sin handledare!? ALLA! asså, ni vet inte vad ni gått miste om! :D

2010-02-04 @ 23:06:22
URL: http://sahhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0