är det meningen att jag ska kunna spänna mina bröst?

som jag har funderat, klämt och studerat! gillar hur killar kan leka med sina bröstmuskler. så jag frågade om det var meningen att feminina bröst också ska kunna hoppa på kommando. logiken sa tydligen att de skulle kunna det. mina var tråkiga och satt stilla kvar medan armen spasmade sig. vafan tänkte jag. så i typ en/två veckor har jag funderat, klämt och studerat. varenda gång jag trott jag gjort framsteg och verkat kunna kommunisera med dem så har jag insett att armen är allt annat än still. rådfrågade min syster idag om hon också kan kontrollera sina bröst. hon bara skrattade och tyckte att jag var lika efterbliven som vanligt. så jag har fortsatt fundera, klämma och studera. trodde precis att jag gjorde enorma framsteg när jag halvlåg ner men när jag satte mig upp ser det mest ut som att jag spänner armhålsfettet. så jag vet inte. inte första gången jag inte vet var musklerna sitter. i 18 år gick jag utan att förstå hur man spänner vänsterarmen. vicka på öronen är också ett grymt mysterium. så om det är någon som har någon sanningsenlig info till mig så att jag antingen kan fortsätta min kamp eller ge upp och återgå till mitt lite mindre bröstfixerade liv så please tell. tack på förhand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0