dagens fundering #2

what's up with the upprepning av bokstäver man inte kan upprepa korrekt egentligen? jag vet massa peeps som också funderat på detta skrivsätt som faktiskt verkar ha uppstått ganska nyligen. jag har i vart fall aldrig reagerat på det förrän för några månader sen.

folket, testa att säga ppppppepp. fetttttt. tabbbbbbe. det är fän besvärligt! dumt ser det också ut! nej, det är inte hållbart.

och på senare dar verkar det ha uppstått fler "gubbar". istället för att skriva två olika så sätter vi plötsligt ihop dem och skapar en helt ny. tex: " ;o) ". i början förstod jag inte vad som was going on men jag har faktiskt accepterat det och gör det t.om själv ibland. men hur knepigt ser det inte ut?

OCH sist men inte minst! nuförtiden räcker det inte med att göra en gammal hederlig " :) " för att visa att man ler or whatever. Nä, nu ska den helst se ut såhär: " :)))))))))". asså tänk dig en människa som ler upprepat så många ggr... det kallar jag kramp i kindmusklerna.

fastttttttttt, jag använder inte stora bokstäver i min blogg så jag borde bara shuttttta mitt pie hhhhole ;o))))))))))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0