Dagens fundering #3

hur roligt det är när man kommer på något man gjort men helt glömt bort. jag är till exempel världens sämsta på att sjunga. vad är en ton? not? skala? vavava? jag fick en gång höra att om man inte kan texten ska man mima "melon". inte ens det får jag ihop. den enda jag helhjärtat sjunger ut för är sara. vi bryr oss inte om hur det låter och skrattar bara åt varandra. sjunger jag hemma så säger min mamma "va?". alltså, hon hör inte ens att jag sjunger. juste, jag kan sjunga för min syster också för hon är lika dålig som jag så det är lungan. dessutom har 90% av mina vänner varit musikpeeps. spelat intrument, sjungit och gått på LEL. lätt för mig att sjunga med min fina stämma då liksom. haha he he. nej.

MEN!

i helgen har jag kommit på hur gärna jag vill se musikalfilmen "Rent". asså, flera år sen jag såg den och jag har lyssnat på låtarna hela dagen och kan typ varenda en. DÅ slog det mig att jag har stått på scen på avslutningsbalen i 9:an OCH i kyrkan på avslutningsdagen och sjungit låtar ur den filmen framför alla. med mikrofon och allt. som tur är tillsammans med typ fem andra eller nåt. men ändå. det kan inte ha varit en bra sak. haha. hur gick jag ens med på det? och hur kunde jag inte skämmas? jag bryr mig verkligen inte om världen ibland. det är gött när sånt händer.

Kommentarer
Postat av: hassebarn1

tack för att du hänger ut min underbara stämma här ;-)

2010-01-25 @ 22:34:53
Postat av: K

aah, var Rent-period alltsa.. Du agde ju allt och alla med din ljuva stamma min van! :)

2010-02-01 @ 06:08:03
URL: http://kaussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0