do your thing

då saker inte smakar gott och bra som de ska kan man ju bli irriterad. men vad ska man bli om saker smakar bra men inte som de borde? jag tycker ofta att majs smakar hallon. och hallon är ju gott. så man kan ju inte bli irriterad och säga att det smakar äckligt. så vad ska man bli? idag smakade min röda paprika grönt äpple. liksom, okej... jag hade ju föredragit om min paprika smakade paprika... men äpple är ju inte helt fel det heller. kändes dock lite underligt att äta potatismos, kött och... gröna äpplen.
dagens i-landsproblem.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

dessutom är det helt omöjligt att sitta/stå still när man hör
shawty get loose - lil mama


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0