'geggapöl' måste vara det fulaste ordet efter 'betuttad'. jag är inte japan!

om ni någon gång funderat på om jag är japan så har jag svaret. Nej.
det där med att äta med pinnar är ett fett mission! på något mystiskt vis ska den ena pinnen flyga helt koordinerat upp och ner och samtidigt kunna hålla fast mat genom gott samarbete med en annan pinne som ska ligga stilla?
handen ska se sådär fint avslappnad ut men min ser plötsligt ut som att jag ska försöka mörda någon med två träpinnar. känns lite stenåldern att mörda folk med pinnar? inte hållbart.
jag tänker - Pheobe i Vänner som ska lära Joey spela gitarr - "the old lady". ungefär så ska handen inte se ut! 

men jag har ätit rå fisk för första gången i mitt ojapanska liv MED PINNAR! Lite mat utanför munnen och sånt får man väl räkna med. den som kom på att man skulle ta upp en geggamojja med två pinnar var nog inte riktigt förbi treårsåldern där han satt och lekte med sina pinnar vid en trögflytande geggapöl! ("geggapöl" måste vara det fulaste ordet efter "betuttad")

fast, den treåringen borde få pris! hur fint är det inte med folk som äter med pinnar och inte slevar in sin mat med sked the bonde-stile. jag föredrar då treåringen!

min kväll slutade varken i malmö eller landskrona så nu tänker jag lära en träpinne att trotsa tyngdlagen. jag ska minsann kunna fånga flugor med dem på the karate kid-stile! 

ha en galen fredagkväll med mycket fruktsallad.
so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0