en jävla tur att folk inte kan läsa andras tankar. egentligen.

det vore ofantligt roligt att kunna läsa andras tankar under ett svettigt träningspass.

det här kanske är vår verklighet...

den outtröttlige tränaren vars energi aldrig svackar och ska få oss att känna oss oövervinnliga:
ni ser ju inte ens trötta ut! = fan va ni är kassa, är ni redan slut? kom igen maddafakkahs!?

de utomjordligt positiva solbrända männen som tjuter uppmuntrande:
woooohoooo, vi är med! = är det inte slut någongång? jag dör en aning. dessutom har jag har en chipspåse som väntar i bilen?

jag hade nog varit själv kvar i lokalen om folk kunde läsa mina tankar. jag blir ju själv rent mental av mig själv.

"jag skiter i det. jag sitter ner och trampar. nej, vafan, jag står kvar. jag vill sitta. nej, vafan jag kan trampa runt lite till. nej, jag måste sitta. jag skiter i det. nej, men varför skulle jag inte kunna stå kvar i tio sekunder till. för att jag är så jävla trött. nej, det är du inte egentligen. du är bara en jävla pussy. ett, två, tre. jag sätter mig ner nu! nej, sju, åtta, nio, tio. nu måste det ha gått minst en halvtimme. det skulle ju vara i 45 minuter. har det bara gått en kvart skulle jag ju dö. nu måste det vara slut. vafaaaan? ett likadant block till?!?! är du rent väck eller? jag dör här!!! du dör inte. fan va bra det kommer kännas om jag inte ger upp en enda gång! kämpa din iddi! ett, två, tre. jag vill ge upp. vem bryr sig. KÄMPA! STÅ KVAR DIN JÄVEL!"

förstår ni vad jag menar? tur folk inte kan läsa varandras tankar. egentligen en jäkla tur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0