jag känner mig som ett spänstlöst resårband

åh, jag kommer ihåg när expedition robinson var veckans höjdpunkt. hur jag satt som fastklistrad när harald treutiger dök upp på burken. nu är jag lika spänd som ett resårband som mist sin spänst. jag förstår inte att de som röstats ut ska ha chansen att vinna. att de röstats ut innebär att de misslyckats i det sociala/taktiska spelet. synd. då får de väl bita i den tråkiga kokosbiten, packa sina stinkande tygbitar och sätta sig på flyget hem. vinna borde de inte få göra. jag känner mig som ett spänstlöst resårband men ändå sitter jag framför burken. utan harald.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar ocksa Harald-tiden! Allt var sa mycket mer spannande da. Nu ar det bara intrigerna som ar det viktiga, sant har man redan sett!

2010-02-03 @ 06:21:50
URL: http://kaussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0