jag ska vara som alla andra för som mig vill ingen vara

idag ska jag som alla andra bloggare berätta vad jag ska göra idag.

någon som spelat "fillipin"? nä, verkar vara en lek för den något äldre generationen. jag spelade det dock med min mammas bästa väninna när jag följde med min "andra familj" på portugisisk afton för några månader sen. vi käkade bland annat kastanjer som var något av det vidrigaste jag smakat. det var konsistensen som fick mina ansiktsrynkor att skrumpna. men iaf, hon fann en tvillingkastanj och frågade om vi skulle spela fillipin. jag bara eeeh va? jo, vi käkar en halv var (jag tänkte, åh nej, jag kommer vomitera på dig) och klockan 15 på julafton ska vi ringa varandra och säga "fillipin". den som glömt bjuder på lunch. så idag ska jag käka lunch med min mammas bästa vän. kan inte minnas att vi någonsin umgåtts annat än familjer tillsammans så det ska bli trevligt. känns lite bakvänt.

men nu ska jag dressa mig sjäv, ta bort liket som klänger sig fast i mitt fejs och sen tänker jag faktiskt dra till jobb och hämta min jack/tröja (ibland har jag en halv garderob där. ooops!). ikväll SKA det bli utgång med sara för typ de senaste miljoner ggrna så har vi fastnat på vägen. but tonight is the night.

puss


Kommentarer
Postat av: Systern

Hoppas ni får sjukt ball ikv! vart ska ni?

2010-01-22 @ 13:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0