new year ma snizzle

jaha, då var det nytt år. känns verkligen INGENTING. alla bara snackar om hur skönt det är med att titta framåt eller bakåt, ta tag i sina liv. glömma det som varit. är det bara jag som bryr mig så jävla lite om mycket, inte orkar bry mig, inte orkar analysera utan bara lever och struntar blankt i vilka siffror jag måste skriva på alla papper eller vilka som står på almanackan jag inte äger? bara för att man råkar byta ut en siffra förändras varken jag eller mitt liv. whats up with the fuss ma nizzle? varför allt snack om att titta framåt eller bakåt? att faktiskt ha ögonen öppna och titta är väl det enda vettiga i det. vill du titta bakåt en stund så vrid på huvudet 180 grader. no big deal på burger king där inte..?

men iaf, medan ni söp er dyngraka, hängde i gardinstänger och kissade i hörn så firade jag min faster som nollade till en femma. hon bytte också siffror och genast blev det en big deal! siffror är tydligen viktigt här i livet. men iaf, min släkt är underbar och jag blir alltid utskrattad. liten och asrolig släkt har jag iaf. positivt! tydligen ska jag börja med stand up. min släkt måste vara de enda som tycker jag är rolig. jag en rolig människa är som en blå banan - messed up. efter att jag delat med mig om alla mina tabbar på jobbet och alla skrattat som små skrattleksaker så undrade de varför de ens behåller mig. det kan man fan undra, haha! vi kom även fram till att jag nog är på samma inteligensnivå som min faster. det är illa ;)

Carina: undrar hur mycket mackor man sätter i sig när man äter smörgåstårta.
Stoffe: nog en hel del. det blir mycket vitt bröd...
Carina: ja, man borde kanske rosta dem.

peace ma folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0