random kommentarer på min mobil

- någon som vet vad kamoflauge är?
- ja, det är om jag är helt blå. jag är helt blå och mina badbyxor är också helt blåa. osså är det en mördare som jagar mig. osså lägger jag mig i vattnet och jag är helt blå. så ser inte mördaren mig. då har jag kamoflauge.
(9-åring)

- det hjälper inte att han blir fit för ovanför axlarna sitter där en ful knopp.
- asså, vetelängden är jättetung.
- är det bara jag eller ser vi ingenting? 
  (helt lugn kommentar körandes i 110 på en motorväg. tryggt.)
- dom har öppet på båda sidor så du kan välja var du vill dö!
- tydligen har han varken mobil eller hjärna, men kuk har han.
- det är fullt normalt att vara normalt full.
- och var ligger min big tasty då? jo, under gaspedalen!
- jag ska butfucka ditt corpse i raketljuset!
- god jul och sånt!
  svar: I'll take you to the candy shop.
- jag lyssnar inte på din verklighet. jag har en egen.
- mina ben är öppna för alla förslag.                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0