rekommenderas inte.

eftersom jag är så duktig och alltid kommer till jobbet en kvart för tidigt - DVS jag AVSTÅR skjuts till det senare tåget (som gör att jag blir fem min sen) och går i den isande kylan och sover en halvtimme mindre trots att det egentligen inte gör så mkt att jag är fem min sen eftersom vi ändå inte lyfter på våra behinds förrän en kvart efter vi börjar egentligen - SÅ är jag den som måste trycka upp branddörrarna mot väggen för att komma till kontoret. tanken är att magneten på väggen ska hålla upp de tunga dubbeldörrarna.
igår tryckte jag upp den ena sidan som har handtag mot väggen. den andra sidan måste man fatta tag om kanten för att dra upp eftersom det inte finns handtag på den. när jag höll mina fingrar runt kanten så flög den andra sidan igen igen! AAAAAAJ på mina fingrar! de kunde fan krossats. jag bet ihop och gick runt i cirklar i några minuter för att inte skrika (den enda personen förutom jag var hon i entrén och entréfolket verkar inte tycka om mig).

idag har jag ett sår på pekfingret, ett streck av blodprickar på fram- och baksida av långfingret och både pekfingret, långfingret, ringfingret och lillfingret har en blå nyans och hårda partier under huden. Sexigt!

obs: rekommenderas inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0