This is it. Here I stand.

haha, det där med att känna sig snygg är inget som inte en för hög dos kyla och skunkig pågatågspendling kan ta hand om. sen träffar man sara som ser ut som hon skulle uppträda med maja i the sounds. men jag bryr mig inte. sara övertalade mig att följa med till tages. där fanns enbart fula äckel. usch! inte ville hon rädda mig heller från ett två meter långt äckel flinandes som om han gjorde en tandkrämsreklam med danssteg som påminde om folkdans. nänä! låt mig stå där i panik! SARA! (du ska skämmas!). men iaf. det blidde bra ändå!

dessutom undrade en tjej om vi var tillsammans. om det ändå vore så väl, höhö! sara, min sara!

min mamma skjutsar typ aldrig mig någonstans. det bara är så och har alltid varit så. men igår gav hon mig värsta braiga argumentet! älskar det. jag gjorde mig iordning och hon kom upp och sa "du borde äta bättre. det syns att du går ner i vikt" (hon vet inte vad hon snackar om). tidsoptimist som jag är så är jag alltid sen till tåget. tanken var att jag skulle prega ner lite tacos i min magsäck men jag var fett stressad. så jag sa:

- mamma, kör du mig så jag hinner äta upp mig lite?

Hon körde mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0