back at ya!

folk borde tacka mig i trafiken oftare. tyckte det var sehr irriterande att behöva vara snäll och köra ut i väggrenen för att släppa förbi en störig själ som kände att han ville förbi. min irritation försvann dock dirr när jag fick några blink blink framför mig. trevligt. och så kan jag ju undra hur sega folk är i starten. jag kommer iväg först i alla rödljus med min sega, trötta söta GOS. tar alla andra en fika i rödljusen eller kör dem med 20 metersregeln jäntemot mig? gör inte mig något. och jag ÄLSKAR när folk kör sicksack runt mig och alla andra, byter fil till höger och vänster och jag byter fil två gånger och lyckas hamna 5 bilar före dem i sista rödljuset. grattis och hejdå! detta var ett trafikinlägg...verkar det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0