confession

och jag älskar att jag och tini som delade "lägenhet" sjöng för varandra trots att våra instinkter säger att vi inte bör sjunga så att andra hör. samma instinkter som säger att jag inte bör dansa på bardisken eller duscha med andra tjejer. men var ska man trotsa sina instinkter om inte i bulgarien? det är i bulgarien man hoppar i stora vattenpölar på gatan när det regnar också. sånt som bara jag och min syster gör. för att folk sedan ska känna igen en som "wasn't it you who jumped in the water this morning? crazy girls!". jag stod iaf för godmorgonsångerna och hon för godnattvisorna. finns fina filmer på när hon filmar när jag filmar henne mitt i natten när hon ska sjunga idas sommarvisa men inte vet hur den går och jag försöker hjälpa till. det låter mindre bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0