fuck me sideways.

ibland kan jag vara så duktig och effektiv. inte minst när jag vill känna mig upptagen. dirr efter jobb körde jag till evelina för att inhandla produkter till mitt stackars hår som måste stå ut med mitt fönande och plattande. sen körde jag tillbaka till museet och parkerade min GOS. tidsoptimisten betalade parkeringen och la bara i för 40 min. hur tänkte jag där? vet inte. sen till åhlens och vidare till hm. där råkade jag komma ut mycket fattigare än vad som var planerat. alla klagar på affärernas kläder just nu. min shoppingtur brukar vara lika lyckad som när man gjort nummer två och ska ta papper och finner en stackars ruta fastklistrad runt papprullen. men nu...allt jag tar på bara passar. detta har dock gjort mig typ 2500 kronor fattigare på ett par dagar. lovin' it. sen wooops så hade de 40 minuterna gått. då fick det traskas snabbt till centralen för att växa pengar på forex. hann tappa mina gråa hår innan hon räknat klart sedlarna. sen tillbaka till bilen och köra till affären för att inhandla en massa olika flaskor. om inte världen väldigt gärna vill att jag ska ha fettigt robert pattinson-hår så får de faktiskt sänka priserna en aning på schampoo och balsam. och vafan? man ska akta sig för hudcancer men att sälja solskydd för 90 spänn/liten flaska är okej?? fuck me sideways!!
och ni som känner mig...ni förstår min sorg när en kvinna står och bjuder på oreos-kakor men jag som glömt att ta en korg har inga händer att ta en kaka med... haha, ni som känner mig vet också att jag gick och hämtade en korg i kassan bara för att kunna lägga ner det staplade famnberget för att gå tillbaka till kakbjudandet. jag skämdes inte. men schohejsansa vad det här var intressant.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0