im alive. i think.

men helluuu! long time nothing written kan man väl sajja. orkar typ inte skriva nu heller med tanke på att min näsa och hals beter sig som ett bakteriserat barn. grönt ni vet? snor deluxe. nog om det för er skull! on top of it så är det ju så härligt varmt också. jag ska inte klaga med tanke på att min solsemester i sunny beach var nästan allt annat än varm och solig. men feber i en lägenhet som är 9000 grader varm innebär rinnande svett. igår halvsov jag hela dagen efter att jag genomgått en halv dag på jobbet där det saknades en massa människor. vissa mer sanknade än andra. vid halv tolv vaknade jag i ett kolmörkt rum men efter att ha tänkt efter insåg jag att min plan inte hade varit att sova för natten. jag reste mig upp och insåg att lampor var tända och tvn och datorn igång. borstade gaddarna och tog min farmors råd att sova på balkongen. "där blir svalt på natten". bar in balkongmöblerna och drog dit en madrass. öppnade skjutfönsterna och väntade på kylan. svetten rann. klockan tre vaknade jag lika svettig som aldrig förr. var var den lovade kylan? inte hållbart tänkte jag och tog mitt pick och pack as in kudde, lakan, näsdroppar och toapappersulle och traskade till min säng. men nu har jag iaf sovit på vår balkong. check. idag har jag fortsatt snörvla, slemma, hosta och harkla. gotta love it. att halvsova genom en hel dag utan att göra ett skit gör att dagen blir ganska lång och tråkig! bara till att fortsätta här i min ensamhet. bläääh! jag hatar att vara sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0