men då läser vi reklambladen också!

jag är så uttråkad att en föreläsning om en stens livscykel skulle vara hjärnstimulerande. så uttråkad att jag fick för mig att läsa igenom alla glassbeskrivningar i reklambladet från hemglass. FRIVILLIGT och det kändes inte ens som slöseri med tid. så uttråkad att jag t.om kommer ihåg vissa vilket skrämmer mig extra mycket. "laktosfri gräddglass med blåbärssmak, blåbärssås och kakaoöverdrag i våffla." så mycket skoj jag skulle gjort i veckan. men nädå. igår fick jag ett fint sms från elin som saknar att se mitt glada face. när jag ska komma till karnevalen ikväll för att träffa henne, andreas och sara? nä, istället ska jag ligga här och snörvla, hosta och löka. storgråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0