not so Sunny Beach Dag 1

första dagen agerade min kamera fotograf. sen vet jag inte vad som hände men jag lät tinis ta över så de bilderna har jag inte. men här kommer lite bilder från första dagen då det faktiskt var soligt och varmt. började med stranden, sedan beach party och sen dansande på det skandinaviska klubbstället där vi hittade den fulaste tysken (iaf enligt mig) med en lika läskig kompis med matchande fula shorts.
"jag skulle kunna ligga för de där skjortsen".









kvällen avslutades inte riktigt som planerat men tack för att ni finns fina flickor!

till frukost åt jag hela veckan en macka med sylt, gurka och tomater och... potatis. vad som var ätbart helt enkelt.  de andra bytte ut potatisen mot läskig äggröra och läskig korv som jag inte ens vågade röra. den fattiga frukosten kompenserades med underbar lunch/kvällsmat på någon av alla restauranger längs strandpromenaden. ganska komiskt att alla varnat mig för att det inte finns något gott att äta på sunny beach. det var i princip det vi gjorde på dagarna i det underbart molniga regniga vädret. åt god mat. notan på 800 spänn en av kvällarna var kanske lite väl. men den satt bra i magen.

men okej att leka håkan och bara käka potatis. okej att jag haft spotta-impala-bajs-längst-tävling i afrika. men ekologiskt bajs på en restaurang. hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0