tackar fräää. it better work.

innan jag träffade fräää hade jag ingen aning om att något verve och vemma existerade. nästan ingen som läser min blogg vet nog det heller. det är drycker som tydligen är superduperdrycker som ska hålla dig frisk och kry med massa vitaminer och grejer. efter två veckor är jag fortfarande snorigare än snorig och hostigare än hostig. SÅ trött på det. ingen stranden för mig liksom. hej soffan. hej sängen. hej tråkighet. men vem kliver fram för att rädda mig? jo, frää. i mitt kylskåp hamnade tre vemmadrycker som ska rädda mitt liv. de skulle tydligen vara goda också? vad är det för fel på era smaklökar!? mina dansade inte tango. när jag tittade ner i "flaskan" tyckte jag färgen såg spännande ut. var tvungen att ta risken och hälla upp drycken i ett glas. om den färgen skulle använts i en tavla skulle det nog vara till ett slemmigt träsk eller något. färgen var inte frestande. men vad gör man inte för att bli frisk? tack fräää!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0