think before you speak.

är det bra att det plötsligt hänger ner en passa sladdar runt fötterna i bilen? i don't think so. väntar på att det ska ske något meck med dem så att jag får värsta stöten i benen. anyways.
jag har en massa funderingar som jag inte delar med mig av för skulle jag dela med mig av alla skulle även dem som mot förmodan inte redan är trötta på mig bli det. men nu är det så att qina har förstört mitt liv med en fundering hon delade med sig av. känner ni någon som har ett "I" i sitt registreringsnummer? im loosing my mind i letandet efter en bil med ett i på. jag kan ju fan knappt titta på vägen längre när jag kör förbi en parkering! nej, jag har än inte krockat. men jag har heller inte sett något I. men liksom, varför blir den bokstaven ratad?
-------------------------
tänk vad en liten googling kan göra.
I används inte på registreringsskyltar då den är förväxlingsbar med J. vassego. Q är förväxlingsbart med O och V är förväxlingsbart med W, så de använts inte heller. Dock kan de förekomma på personliga skyltar. vassego. google löser allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0